عالمی مرکز مهدویت – icm313.com

سوالات و جوابات

سوالات و جوابات
مہدوی سوالات و جوابات

سوالات و جوابات

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر سیفی
س:۔ _میں امام مھدی ع کے ظہور کی جب دعا کرتی ھوں تو خیال آتا ھے کہ ھم بھی امام ع کے ظہور ھونے پر ان کو تنہا نا چھوڑ دیں یا ان کے لیے کوئی کام انجام نا دے سکیں۔ اس کے لیے کیا کرنا چاھییے ۔

جواب :- مولا ع کے ظہور کی دعا مانگنی چاھییے اور کسی طرح کا خوف نہیں ھوناچاھیئے ۔
دعائے عہد کی صورت میں بیعت ہو امام کی ہر روز نیز دعائے معرفت بھی ہر نماز کے بعد مانگیں ۔
اور ساتھ یہ بھی دعا مانگنی چاھییے کہ اللہ تعالیٰ ھم سب کو مولاع کی نصرت اور خدمت کی توفیق بھی دے ۔ اور اپنی زندگی میں کوشش کریں کہ اپنے آپ کو امام ع کے قریب کریں وہ امور انجام دیں جس سے مولا ع ھم سے راضی ھیں ۔ مثلاً وظائف منتظرین پر عمل کریں تو جب ھم اپنی زندگی میں مولا ع کی منشاء کے مطابق چلیں گے تو یقیناً زمانہ ظہور میں بھی مولاع کے ھمراہ کھڑے ھونگے ان شاءاللہ اور ان کی خدمت کریں گے۔

Leave your thought here

ٹیگز

icm313.com www.icm313.com آڈیوز آیات مهدویت آیندہ کے حوالے سے کیا پروگرام اخلاق منتظرین استاد حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر سیفی استاد محترم حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر سیفی استاد مہدویت علی اصغر سیفی امام(عج) کی معرفت امام زمانه امام زمانہ امام زمانہ عليہ السلام کے انتظار کی خصوصیات امام مہدی (عج) امام مہدی عج نہج البلاغہ کی رو سے انتظار حقیقی انتظار کے اثرات آغا علی اصغر سیفی آیۃ اللہ نجم الدین طبسی تحریر: استاد علی اصغر سیفی (محقق مہدویت) جلد ۲ جوان حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر سیفی حضرت مہدی علیہ السلام روح و روان انسان سوالات و جوابات سوالات وجوابات شرائط اور علامتيں(تعريف اور فرق) ظہور ظہور تک فاصلہ اور حجاب کا باعث قیام حضرت مہدی(عج) منتظرین کے فرائض مهدویت آڈیوز مهدوی پروگرامز مھدویت مھدویت آڈیوز مہدویت ویڈیوز ناصرین اور حقیقی منتظرین نهج البلاغہ نہج البلاغہ وہ تیاری ویڈیوز کتاب کیا پانچ سال کا بچہ امام بن سکتا ہے؟